Over 70 % af vores kunder vil anbefale os

7 ud af 10 af vores kunder, som har haft en skade, siger, at de vil anbefale os til andre*. Det giver os en god fornemmelse af, at vi gør noget rigtigt. Men vi hviler bestemt ikke på laurbæerne.

Hver gang du som kunde har været i kontakt med os, beder vi dig om at evaluere din oplevelse. Både efter rådgivning og skadebehandling. Men vi spørger ikke bare for at spørge. Vi ved, du bliver spurgt hele tiden, så vi tager besvarelserne alvorligt og bruger dem aktivt i vores arbejde til at gøre processer og kommunikation bedre - hver eneste uge. 

*Spørgeskemaundersøgelse august 2017.

 

Du kan også møde os på Trustpilot, og mange kunder tager sig hver måned tid til at anmelde deres oplevelser med os – både de gode og de mindre gode. Hvert år deltager vi desuden i forsikringsbranchens årlige dybdegående måling fra EPSI, hvor forsikringsselskabernes kunder tager stilling til deres forsikringer og selskab. Undersøgelsen viser blandt andet, at vores kunder oplever

  • at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet
  • at vores medarbejdere har en høj faglighed.

I EPSI-målingen ligger vi over branchegennemsnittet for kundetilfredshed.

Hvorfor vælge Købstædernes Forsikring?

 

•  Vi er 100% ejet af vores kunder
•  Du får personlig kundeservice
•  Vi har Danmarks måske mest tilfredse kunder 
•  Alt vores overskud bliver i selskabet
•  Vi tilbyder forsikringer, der dækker dig hele livet

Vi er med dig
Vi kan se fra forskellige undersøgelser, at vores kunder er meget tilfredse med os. Vi tror, det er fordi, vi altid gør vores bedste for at leve op til løftet om, at ”vi er med dig”. Det vil du opleve, når vi rådgiver dig, når vi udvikler nye produkter og ikke mindst den dag, du måske får brug for dine forsikringer. Det er en rigtig god grund til at vælge os som forsikringsselskab.

 

Vi giver kunderne ordet