Faglig stærk compliance officer og DPO til kundeejet selskab

I Købstædernes Forsikring vægter vi overholdelse af regler meget højt, og det er compliancefunktionens fornemmeste opgave at overvåge, at vi altid overholder lovgivningens krav. Som DPO skal du medvirke til at sikre vores forsikringstageres rettigheder på persondataområdet gennem kontroller og reviews af persondataretlige processer, retningslinjer mv.

Her er jobbet til dig, som:

  • Kan se værdien i at sikre en høj grad af compliance på både det finansielle og persondataretlige område og trives med at arbejde i et kontrolmiljø
  • Har erfaring med gennemgang af processer, kontroller og systemer i forretningen
  • Trives i spændingsfeltet mellem forretning og jura i en finansiel virksomhed og forstår vigtigheden af en løsningsorienteret tilgang i opgaven.
  • Kan se dig selv som en udførende del af et team, samtidig med at du prioriterer dine lederopgaver højt.
  • Drives af at se dine medarbejdere bidrage til Købstædernes succes.

Hvem er vi?

Compliance og jura består af et lille team af 2 medarbejdere, der varetager forskellige juridiske problemstillinger. Den ene af disse jurister er forretningens GDPR-partner, mens den anden er forretningsunderstøttende jurist.

 

Hvem er du?

  • Du har erfaring fra den finansielle sektor og grundlæggende kendskab til complianceprocesser mv.
  • Du arbejder struktureret og analytisk og har en proaktiv tilgang til dit arbejde.
  • Du har en god forretningsforståelse og kan nemt indgå i relationer på tværs af forretningen.
  • Du evner at omsætte det juridiske sprog til noget operationelt og forståligt for forretningen og kan på en enkelt måde i skrift og tale formidle dine budskaber.
  • Du har enten ledererfaring eller potentiale som leder.
Hvad bliver dine arbejdsopgaver?
  • Daglig ledelse og coaching af medarbejdere med henblik på faglig og personlig udvikling
  • Skabe rammerne for et stærkt fagligt miljø, nytænkning og høj kvalitet i opgaveløsningen
  • Gennemføre kontroller og reviews med henblik på at sikre efterlevelse af lovgivningen
  • Løbende rådgivning om persondata- og complianceretlige spørgsmål
  • Løbende opfølgning på ny lovgivning
  • Sikre rapportering til ledelse bl.a. ved udarbejdelse af rapporter fra compliance- og DPO-funktion
  • Løbende effektivisering og optimering af processer i teamet
Om at arbejde i Købstædernes Forsikring
 Købstædernes Forsikring er Danmarks 7. største forsikringsselskab. Vi er ejet af vores kunder og arbejder hver dag for at skabe den bedste kundeoplevelse for vores kunder. Det gør vi ved at have fælles ambitioner og at samarbejde om at udvikle løsninger til vores kunder med fokus på værdiskabelse. Vi lægger vægt på et uformelt og effektivt arbejdsmiljø med korte beslutningsveje, hvor du helt naturligt får stor mulighed for at præge både udviklingen og afdelingen. Vi arbejder tæt sammen med kolleger på tværs for at skabe de bedste resultatet for virksomheden. Vi er ambitiøse, mens vi har det sjovt.

I Købstædernes Forsikring tror vi på, at dygtige og engagerede medarbejdere skaber god forretning – og derfor støtter vi den enkelte medarbejders faglige og personlige udvikling.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Louise Foldager på mail lof@kfforsikring.dk eller på telefon 23 44 28 88.

Søg jobbet via kfforsikring.dk hurtigst muligt og senest den 4. oktober 2020. Vi glæder os til at høre fra dig. Samtaler holdes løbende.

Søg stilling