banner-image

Om at arbejde hos os

Dygtige og engagerede medarbejdere skaber god forretning, og derfor støtter vi den enkelte medarbejders faglige og personlige udvikling. Læs mere om at arbejde i Købstædernes Forsikring.

Vi er et kundeejet selskab med ambitioner

Købstædernes Forsikring er ejet af kunderne, og vi har en stolt kultur med et ambitiøst udsyn. I dag er vi ca. 200 medarbejdere, men vi har vokseværk, fordi flere og flere kunder vælger at have deres forsikringer hos os. Vores hovedkontor ligger på Strandgade på Christianshavn, men vi har også kolleger, som sidder i Næstved, Odense, Aarhus og Aalborg.

Vi er altid på udkig efter nye medarbejdere, som vil og kan gøre en forskel. For vores virksomhed og dermed vores kunder. Ambitionen er at skabe Danmarks bedste kundeoplevelse.

 

Vi er nysgerrige og gode til at samarbejde

Som arbejdsplads forbinder vi faglige udfordringer med en sjov og varieret hverdag. Vi tilbyder gode medarbejderforhold- og vilkår, mulighed for udvikling og medansvar og en række personalegoder. Alle ting, som skaber arbejdsglæde og godt humør – og det smitter af på vores kommunikation med kunderne.

Så udover at vi trækker i arbejdstøjet om morgen, så forventer vi også af hinanden, at vi møder på arbejde med et stort engagement og lysten til at være med til at udvikle vores virksomhed, os selv og forholdet til vores kunder.

Et godt samarbejde bygger på en fælles forståelse og accept af hinandens værdier. For os er medarbejderne virksomhedens vigtigste ressource.

 

Vi møder vores kunder med engagement, nærvær og handlekraft

Vores kunder skal mærke, hvilke værdier vi arbejder efter i Købstædernes Forsikring:

  • Vi har et stort engagement. Vi engagerer os i vores kunders liv og tager ansvar for deres forsikringsforhold med en åben og transparent tilgang til vores opgaver og omgivelser. Vi engagerer os i hinandens arbejdsopgaver og tager ansvar og udviser oprigtig interesse i hinanden som mennesker. Alle har et ansvar for at sikre en arbejdsplads med høj trivsel og arbejdsglæde.
  • Vi viser nærvær ved at have empati og sætte os i kundens situation. Vi er kundens projektleder, og derfor er vi tilgængelige og tæt på kunden. Det betyder at hos os, kan kunden mærke mennesket bag.
  • Vi viser handlekraft i alle forhold. Kunden skal opleve en hurtig og korrekt sagsbehandling, og vi har alle et ansvar for at sikre, at vores kunder får Danmarks bedste kundeoplevelse. Derfor tager vi individuelt initiativ og ejerskab for vores opgaver og træffer beslutninger, som sikrer fremdrift. Som organisation er vi fremsynede og forandringsparate, og vi tror på at risikovillighed skaber nye muligheder.

Vores værdier og vores engagerede medarbejdere skaber en god arbejdsplads, som vi alle er stolte af og værner om.

 

Hos os går udvikling og anerkendelse hånd i hånd

Karrieremuligheder og intern jobrotation

I Købstædernes Forsikring bakker vi op om intern jobrotation. Vi slår først alle ledige stillinger op internt. På den måde får alle vores medarbejdere mulighed for at søge nye udfordringer inden for selskabet.

Løn, pension, forsikringer

Som udgangspunkt giver vi en lønpakke som afspejler kompetencer, arbejdsopgaver, erfaring og ikke mindst præstation. De fleste medarbejdere er lønnet efter overenskomsten mellem Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA) og Forsikringsforbundet (FOF). Vores assurandører er omfattet af Rammeoverenskomst via Finansforbundet (FF). Alle medarbejdere er også omfattet af en attraktiv firmapensionsordning, og alle er fra starten omfattet af en gruppeforsikring og en sundhedsforsikring betalt af Købstædernes Forsikring.