Din mening tæller!

Vores kunder er tilfredse kunder. Men vi vil gerne blive endnu bedre. Som kunde hos os er du medejer. Derfor er det helt naturligt, at din mening tæller.

Fortæl os din mening

Over 70 % af vores kunder vil anbefale os

7 ud af 10 af vores kunder, som har haft en skade, siger, at de vil anbefale os til andre (Spørgeundersøgelse, august 2017). Det giver os en god fornemmelse af, at vi gør noget rigtigt. Men vi hviler bestemt ikke på laurbæerne.

Hver gang du som kunde har været i kontakt med os, beder vi dig om at evaluere din oplevelse. Både efter rådgivning og skadebehandling. Men vi spørger ikke bare for at spørge. Vi ved, du bliver spurgt hele tiden, så vi tager besvarelserne alvorligt og bruger dem aktivt i vores arbejde til at gøre processer og kommunikation bedre - hver eneste uge. 

Du kan også møde os på Trustpilot, og mange kunder tager sig hver måned tid til at anmelde deres oplevelser med os – både de gode og de mindre gode. Hvert år deltager vi desuden i en stor brancheundersøgelse, hvor forsikringsselskabernes kunder tager stilling til deres forsikringer og selskab.

Vi kan se fra forskellige undersøgelser, at vores kunder er meget tilfredse med os. Vi tror, det er fordi, vi altid gør vores bedste for at leve op til løftet om, at ”vi er med dig”. Det vil du opleve, når vi rådgiver dig, når vi udvikler nye produkter og ikke mindst den dag, du måske får brug for dine forsikringer. Det er en rigtig god grund til at vælge os som forsikringsselskab.

Vi giver ordet til kunderne

Fortæl os, hvad du synes

Som kunde kan du være med til at gøre os bedre. Anmeld os på Trustpilot, så kan både vi og andre kunder se, hvad du synes om vores service og skadebehandling.
 

Skriv anmeldelse