Nu kan du optjene EuroBonus-point på din forsikring

SAS og det kundeejede Købstædernes Forsikring har indgået et strategisk samarbejde omkring flyselskabets populære loyalitetsprogram, EuroBonus.

SAS og det kundeejede Købstædernes Forsikring har indgået et strategisk samarbejde omkring flyselskabets populære loyalitetsprogram, EuroBonus.

For fremtiden vil kunder hos Købstædernes Forsikring automatisk kunne optjene EuroBonus-point via deres forsikringer.

Som det første danske forsikringsselskab har Købstædernes Forsikring indgået et strategisk samarbejde med SAS om flyselskabets populære loyalitetsprogram, EuroBonus. Bonusprogrammet har flere end 700.000 danske medlemmer, som fra den 27. marts får mulighed for at optjene EuroBonus-point ved at have deres forsikringer hos Købstædernes Forsikring.

”Strategiske partnerskaber er en central del af vores markedsstrategi, og vi sætter en ære i at finde dygtige samarbejdspartnere, som kan give vores kunder en masse fordele og merværdi. Derfor er vi også rigtige glade for, at vi nu kan tilbyde vores kunder en ekstra fordel i form af EuroBonus-point, og vi glæder os til at arbejde sammen med SAS,” siger Torben Moos, salgsdirektør hos Købstædernes Forsikring.

Alle kunder hos Købstædernes Forsikring kan med samarbejdet optjene EuroBonus-point. Kunder med tre forsikringsprodukter vil få 10 pct. i bonus – svarende til 1 point per præmiekrone – af hele præmien hvert år. En familie vil således i gennemsnit optjene ca. 15.000 EuroBonus-point om året, som kan anvendes på flyrejser, hotelophold, billeje og meget mere.

”Vi er rigtig glade for aftalen med Købstædernes Forsikring i Danmark, som er led i de strategiske skridt i udviklingen af EuroBonus, så vores medlemmer kan optjene endnu flere point. Vi har i dag mange partnere, som giver vores medlemmer fordele og muligheden for at optjene point – og med Købstædernes Forsikring har vi fundet en stærk og kundeorienteret partner, som skaber tryghed i medlemmernes dagligdag. I dette partnerskab kan vi derfor skabe yderligere værdi for vores EuroBonus-medlemmer og kunderne i Købstæders Forsikring, samt gøre det lettere at tilgå oplevelser med SAS-flyvninger,” siger Karen Fischer, Head of Travel & Loyalty Partners hos SAS.

Senest redigeret:

Torben Moos

Salgsdirektør

Relaterede artikler

Kundeejerskab og partnerskaber sikrer 17 % vækst for Købstædernes Forsikring

Kundeejerskabet viser sin styrke hos Danmarks ældste forsikringsselskab, som fortsætter med at tiltrække kunder og udvide partnerskabsaftaler. Bruttopræmieindtægterne er nu ca. 1 mia. kr.
Læs mere