Mit KF

Her kan du få svar på dine spørgsmål om Mit KF og få hjælp til at logge ind.
Hvis du oplever gentagne problemer, er du altid velkommen til at ringe til os.

Ring 33 45 74 72

Problemer med MitID

Jeg er Erhvervskunde og kan ikke logge på Mit KF

For at kunne logge på Mit KF, skal du som Erhvervskunde først og fremmest sikre dig, at din virksomhed er tilsluttet MitID Erhverv. Se hvordan du gør det her.

I modsætning til offentlige portaler, er det ikke muligt at logge på Mit KF som Erhverv via dit private MitID, uden at du har givet tilladelse til det først. Hvis du ønsker at logge ind med dit private MitID, skal du derfor tilmelde det til Erhverv MitID, og give adgang til at det må bruges til erhverv. Læs mere om det her.

Jeg er Privatkunde og kan ikke logge på Mit KF

Der forekommer i sjældne perioder opdateringer af vores systemer, hvor Mit KF ikke vil være tilgængelig. Vent 5 min. inden du forsøger at logge ind igen.

Gentager problemet sig, kan du få hjælp på 33 45 74 72 eller kundeservice@kfforsikring.dk.

Jeg har glemt min kode til MitID

Læs hvordan du genaktiverer din MitID app og laver en ny kode her. 

Jeg har andre spørgsmål om MitID

Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside kan du se flere ofte stillede spørgsmål og svar om MitID.

Hvordan bruger jeg MitID?

Du kan finde svar og gode råd i MitIDs sikkerhedsvejledning.

Spørgsmål til Mit KF

Hvad er Mit KF?

Mit KF er Købstædernes Forsikrings selvbetjeningsløsning.

Her kan du:

  • Se dine forsikringer og policer
  • Se og acceptere aktuelle tilbud
  • Se dine skader og anmelde skader
  • Sige ja tak til at modtage nyhedsbreve, gode tilbud og nyheder om produkter
  • Se og ændre dine personlige oplysninger
  • Finde din lokale kontaktperson hos Købstædernes Forsikring

Kan jeg se hele familiens forsikringer på Mit KF?

Ja, på Min Side har du mulighed for at se alle dine familiemedlemmers forsikringer. I skal blot sørge for, at den person der er blevet indtegnet giver adgang til jer andre. Se vejledning nedenfor.

Hvis I mener, at I allerede har givet adgang til hinanden, men I stadig ikke kan se hinandens forsikringer på Forsikringsoverblik på Min Side, kan du få hjælp på 33 45 74 72 eller kundeservice@kfforsikring.dk.

Jeg vil give/fjerne adgang til at se mine forsikringer

1. Log ind på Mit KF
2. Gå til "Min profil"
3. Under "Delte forsikringer" kan du se, hvem du lige nu deler forsikringer med 
4. Klik "Ret oplysninger"
5. Giv/fjern tilladelse til at dele dine forsikringer
6. Klik "Gem"

Hvor kan jeg ændre min e-mail, adresse eller telefonnummer?

1. Log ind på Mit KF
2. Gå til "Min profil"
2. Klik "Ret oplysninger" under "Kontaktoplysninger" 
4. Ret dine kontaktoplysninger og klik "Gem"

Jeg oplever tekniske fejl på Mit KF

Oplever du uhensigtsmæssige visninger eller andre fejl på Mit KF, er du meget velkommen til at rapportere fejlen til kundeservice@kfforsikring.dk. 

Vedlæg din fejlrapportering:

  1. Et screendump
  2. En trinvis beskrivelse af hvad der udløste fejlen
  3. En note om hvilken browser du anvender
  4. Kontaktoplysninger

Vi vil herefter forsøge at fejlsøge og løse problemet snarest muligt.

Er mine data sikre inde i Mit KF?

Ja. Alle oplysninger og al kommunikation foregår via en sikker og krypteret forbindelse, når du er logget ind på Mit KF. Derfor forbliver personlige oplysninger som CPR- og telefonnummer mellem dig og Købstædernes Forsikring.

Kan andre logge på min profil?

Nej, du logger på Mit KF med dit MitID, som er din personlige adgang til dine forsikringer, og som du ikke bør dele med andre.