Anmeldelse af ulykke

Anmeld din skade

Kommer du til skade i en ulykke, og har du tegnet en ulykkesforsikring, skal du anmelde din skade online.

Har du spørgsmål undervejs i din anmeldelse, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på 33 45 75 74 på hverdage mellem 8.30 – 16.00.

 

1. Hvad skal du bruge ved anmeldelsen?

Ved anmeldelse skal du bruge følgende:

  • Kontaktoplysninger på den læge og/eller tandlæge der har tilset din skade
  • Hvis du er blevet påkørt, registreringsnummeret på den bil, der påkørte dig 

2. Vurdering af din sag

Når vi har modtaget din anmeldelse, vurderer vi, om den situation du har være udsat for, er omfattet af din forsikring. Det får du svar på inden for 2 arbejdsdage.

3. Forløb ved ulykkesskade

Hvis din ulykke er omfattet af forsikringen, vil du få en bekræftelse på, at vi anerkender ulykken som en skade, og at vi dækker omkostninger til fysioterapi og kiropraktor i et år efter ulykken.  Når der er gået et år, kan vi som regel vurdere, om der er varige følger efter ulykken, og derfor opgøres mengraden typisk først efter et år.

4. Vi kontakter dig, når der sker nyt i din sag

 Vi er et team af 4 skadesbehandlere som er specialiseret i håndtering af ulykkessager. Vi holder styr på sagen, kontakter dig automatisk, når vi nærmer os årsdagen for din ulykke og sikrer, at din skade håndteres korrekt.

Ring til os, hvis du skal anmelde en tandskade på dit barn

Tandskader hos børn kan du ikke anmelde online. Ring i stedet til os på 33 45 73 48. Det er vigtigt, at du oplyser, hvilke dato skaden er sket, og hvilke tænder der er skadet.